Monday, July 20, 2009

20/7/09...阿玮有blog了!!

大家好..我是祯玮..叫我玮玮还是阿玮会比较亲切啦..嘻嘻~ (好老土的介绍)

今天是我第一次写blog耶..当然不包括frenster的blog啦..哈哈~~

其实..我很担心我会写写了不写的..因为很懒惰..哈哈~

呃..别啰嗦了!!!就说说今天发生的事情吧..

今天..周会!!不用我说..你们也知道周会的心情了吧..一个字形容~ !!!

周会过后是moral节..moral老师分给了大家一张纸..

好多问题哦!我记得问题的内容有:

1)kamu suka subjek ekonomi asas / moral? (tak setuju)
2)Apa yang cikgu ajar kamu tak faham . (setuju)
3)Kamu ada mengulang kaji di rumah bagi subjek tersebut. (tak setuju)
4)kamu tidak berminat atas subjek tersebut. (sangat setuju)
5)kamu lebih suka membuat soalan objektif kerana ada pilihan. (setuju)

哎呀!还有很多~我都忘记了啦!
接下来还有要我们写下给老师的意见..我写了.....


- cikgu mestilah mengajar dengan cara yang lebih menarik dan joke sikit dalam kelasnya..bukanlah sahaja terus mengajar... (这是给ekonomi科的意见)

-cikgu mestilah mengajar dengan cara yang lebih menarik dan joke sikit dalam kelasnya...subjek pendidikan moral sudahlah satu subjek yang sangat bosan,kalau cikgu lagi mengajar dengan cara yang bosan,murid mesti hate it~~ (这是给moral科的意见)

哈哈!这两科的老师都是同一个的..其实我不是讨厌她啦..她也蛮好的..
只是可能她不了解年轻人的想法吧..太古板了教书~~~受不了...爱睡啊!!
我们几个人写这张纸时好偷偷摸摸哦~哈哈..因为她就在旁边。。哈哈~~~
最好笑的是宝晶和燕珊..
她们好geng~~~我都没那么绝呢!
哈哈..
宝晶有个竟然写“moral saya selalu pass,but until form 5...always fill..i more like the last teacher tat teach us moral...now............."
哈哈~过分叻!老师看了..肯定伤心死了!!
燕珊更惨..
写“ harap cikgu tak mau guna satu hari mengajar beberapa topik!"
哈哈~~一群糟糕的女孩..我还算正常~哈哈..

今天傻婆介绍了一首歌给我听--"如果我变成回忆"by tank..
很不错耶!!适合我的style..
傻婆介绍的歌其实很多都适合我的...因为他也听有意思的歌..最重要是!!都是慢歌!!
哈哈..爱死了~

现在还很早..等下应该也没什么事情发生啦..今天就到此结束咯!!
目前和G.S.M and jaycent聊天中~~tata..


*希望赵明福的case快快找出真凶.......

20/7/09
7.52p.m











No comments:

Post a Comment